ornek ketojenik menu 1

bu beslenme duzenini IGde paylasmaya basladigimdan beridir gun icinde ne yedigim, ne kadar yedigim cok soruluyor, ornek menu yazmam rica ediliyordu… ben de bu nedenle birkac ayri ornek menu yazmak, kalori ve makrolari paylasmak istedim, umarim ketogenic beslenmeyi daha iyi anlamaniza yardimci olur… oncelikle intermittent fasting (IF) yani aralikli oruc adi verilen duzende yani gunun sadece belli bir araliginda yemek yedigimi belirtmek isterim. yani oyle sabah 8den aksam 10a kadar, istedigim gibi istedigim saatte yemek yemiyorum. IF’in ne oldugunu da bir sonraki yazimda anlatacagim. yemek saatlerim 12-19 arasinda, 12den once ve 19dan sonra yemek yemiyorum. uc ana ogun uc ara ogun almazsaniz metabolizmaniz yavaslar coktan curutulen bir olgu, bu nedenle ne metabolizmam yavas ne de ara ogunsuz aclik hissediyorum, 12-19 arasi canim ne zaman isterse yiyorum, 19’da agzimi kapatiyorum.

gelelim menumuze:

sabah kalkinca:

bulletproof kahve (kaliteli bir filtre kahve, hindistan cevizi sutu ve/veya hindistan cevizi yagi frother ya da blenderla karistirilir, icine tarcin da konabilir) ben genelde 100 ml hindistan cevizi sutu ve 5 gr hindistan cevizi yagi koyuyorum.

195 kcal, 20 gr yag, 2 gr carb, 1.5 gr protein

kahvalti:

limon sulu, az deniz tuzlu ve karabiberli 1 (70 gr) avocado, 1 buyuk boy (70 gr) yumurta, 20 gr (avuc ici) mozzarella peyniri, 20 gr mantarla yapilan 10 gr saf tereyaginda omlet ve 20 gr (1 bardak dolusu) ispanak, 20 gr (18 adet) badem ve 3 buyuk dilim (30 gr) hindistan cevizi…

550 kcal, 47 gr yag, 11 gr carb, 21 gr protein

ara ogun:

100 gr hindistan cevizi sutu, 50 ml su, 30 gr brokoli ve bol baharat ile brokoli corbasi

160 kcal, 15 gr yag, 3 gr carb ve 3 gr protein

ara ogun:

30 gr (15 adet) ceviz ici

195 kcal, 20 gr yag, 4 gr carb, 4 gr protein

ana yemek:

100 gr tavuk gogsu, 30 gr (3 yemek kasigi) ev yapimi domates sosu, 10 gr zeytinyagi ile tavuk sote

220 kcal, 12 gr yag, 2 gr carb, 23 gr protein

toplam gunluk kalori ve makrolar:

1320 kcal, 114 gr yag, 22 gr carb, 52 gr protein

One Comment Add yours

  1. nilgün güven says:

    Bir günlük beslenmenizde yukarıda tükettiğiniz menülerin saatleri nedir acaba ?

    Like

Leave a Reply

