peynirli dereotlu kabak boregi

kabak, dereotu ve beyaz peynir gozumde mazhar fuat ozkan’dan daha uyumlu bir uclu, birlesimi borege benzer ama saglikli bir yemek haline geliyor.

2016-04-06_14.14.26-1

TARIF:  3 orta boy kabagi spiral kestim (kup de dograyabilirsiniz), pisirme kagidi kapli firin kabina gelisiguzel koydum, kabak yerine pirasa da guzel fikir. uzerine kiyilmis yarim demet dereotu, yarim ay seklinde kesilmis bir orta boy kirmizi sogan ve kucuk dogranmis birkac dal taze sarimsak yaydim 👉kalin bir dilim ezine peynirini kup dogradim ve onu da ekledim 👉 bir kapta 4 yumurta, 1 cay bardagi kefir (sut de olur), 1 kasik safyag, karabiber, zerdecal, kaya tuzu, kimyon ve kirmizi biberi karistirdim ve kasikla tepsinin her yerine yaydim 👉 ustune siyah ve beyaz susam (çörekotu da olur) serptim ve 40 dk 140°C firinda pisirdim ☺ sebzeler pisince iceriklerinden kaybediyor malum, bu nedenle yanina bol salatayla cok guzel bir ogun olur bence, proteini de icinde

Leave a Reply

